Advies

ZoZuPer geeft zzp ‘ers marketingadvies op het gebied van allerlei ondernemingszaken, klein of groot. Enkele vragen waar wij jou als ondernemer bij kunnen helpen, zijn: ‘Waar vind ik nieuwe klanten?’, ‘Hoe organiseer ik een beurs?’ of ‘Hoe kan ik mijn bedrijf online het beste positioneren?’

Goed marketingadvies begint met écht luisteren en oprechte aandacht. Uitgangspunt van een marketing adviestraject is daar waar jij als ondernemer behoefte aan hebt. Gaandeweg het traject blijkt dan of dit precies is wat jouw bedrijf verder helpt, of dat er ook andere mogelijkheden zijn die beter werken.

Herma wilde als ZZP’er een bedrijf opstarten in Reiki en handoplegging. Ze had al wat voorbeelden meegenomen van afbeeldingen die ze wel vond passen bij het onderwerp. Ook had ze al over een naam nagedacht. Ze wilde haar bedrijf ‘ Herma’s Healing hands’ noemen. Op zich paste die naam wel bij het vakgebied. Spirualiteit speelt een belangrijke rol bij Reiki en handoplegging. Toch klonk het ook wat zweverig. Na een marketingadviesgesprek kwamen we samen tot een heldere conclusie. Herma als persoon is helemaal niet zweverig en wil gewoon ‘down to earth’ het vak uitoefenen. ‘Healing hands’ werd ‘Coaching hands’. Haar huisstijl werd een mix van de zachte kleuren die ze zelf mooi vond en wat zakelijkere beelden en teksten. Perfect passend bij wie Herma is.

Het kennismakingsgesprek is vrijblijvend en uiteraard gratis. Het is een gesprek waarin we op een rij zetten waar jij als ZZP’er behoefte aan hebt op het gebied van marketingondersteuning.

Van dit eerste gesprek ontvang je een samenvatting met daarbij een op maat geschreven plan. ZoZuPer werkt alleen met fixed price-offertes en nooit op uurbasis. Dit om verrassingen achteraf te voorkomen.

Naast marketingadvies kun je als zzp’er ook voor de meer praktische kant bij ZoZuPer terecht. Denk dan aan copywrite (webteksten, blogs, artikelen etc), ontwerp en ondersteuning bij uitvoering